Eliška Adamovská se před publikem na profesionálním jevišti objevuje od druhého ročníku ostravské Janáčkovy konzervatoře. Vystudovala zde obor hudebně-dramatického umění pod vedením Alexandry Gasnárkové, Renáty Klemensové a Janky Ryšánek Schmiedtové. Po maturitě pokračovala do pátého a později i šestého ročníku, který v roce 2019 ukončila absolutoriem. Tímto však její studium neskončilo, dnes navštěvuje Slezskou univerzitu v Opavě, obor kulturní dramaturgie se zaměřením na divadlo.
Právě ve zmíněném druhém ročníku získala roli Mary Warrenové v inscenaci Těšínského divadla Čarodějky ze Salemu v režii Karola Suszky, za niž na Festivalu divadel Moravy a Slezska obdržela Cenu pro mladého začínajícího umělce. Těšínské divadlo se stalo její domovskou scénou, během studia však hostovala i v Národním divadle moravskoslezském v inscenaci Král Ubu, na jevišti Komorní scény Aréna se objevila ve hře Baal a ve Staré Aréně si zahrála ve Zlém jelenovi. Měla také možnost zahrát si tutéž roli dvakrát – nejprve v Těšínském divadle a posléze ve Slezském divadle Opava. Jednalo se o roli Cecílie Cardewové v jejím milovaném díle Jak je důležité míti Filipa. Roli nastudovala pod vedením dvou různých režisérů, a dokonce ve dvou odlišných překladech.
Z divadelních žánrů upřednostňuje komedii, díky níž získává od publika okamžitou odezvu. Mezi její oblíbené dramatiky patří Martin McDonagh, vedle něj ji pak zaujala také kontrastní psychologická dramata Henrika Ibsena. Za své divadelní vzory považuje pedagožky z konzervatoře, své starší kolegy a kolegyně, dále Hanu Briešťánskou, Helenu Bonham Carter i řadu dalších úžasných herců a hereček, se kterými se setkává nejen na jevišti, ale také jako divák.